Opći uvjeti poslovanja

Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (N.N.41/2014.), glava III. – Sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu, od članka 57. do članka 79.

Opći uvjeti

Trgovac

Trgovac je tvrtka PAPIRUS GRUPA d.o.o. Šegedinova 1, 21000 Split.

Kupac

Web shop www.papirus.hr ima dvije vrste kupaca.

1. Novi kupci su svi novo registrirani korisnici/posjetitelj web shopa koji odaberu barem jedan proizvod, ubace ga u košaricu pošalju narudžbu trgovcu, plate virmanom (uplatnicom) u banci (pošti ili FINI) ili internet bankarstvom.
2. Ugovorni kupci koji pošalju narudžbu pa proizvod ili proizvode navedene u narudžbi plaćaju sukladno ugovoru o posebnim uvjetima.

Slike i opisi

Slike i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od proizvođača/dobavljača ili preuzeti s interneta i ne moraju nužno biti identični. Nastojimo što točnije navesti karakteristike proizvoda. Zadržavamo pravo pogreške u opisu i slikama proizvoda. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave !

Servisni uvjeti

Uvoznik jamči da će proizvod, ako se koristi pravilno i u skladu s priloženim uputama, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati. Servisna mreža zastupnika proizvođača obvezuje se da će na Vaš zahtjev (podnesen u jamstvenom roku o vlastitom trošku) otkloniti u svojim (ili ugovornim servisnim prostorijama) sve kvarove i tehničke nedostatke proizvoda nastale pri normalnoj uporabi, u vremenu na koje se odnosi jamstvo.
Ako u zakonski propisanom roku po prijemu proizvoda na servis kvar ne bude otklonjen, servis se obvezuje da će proizvod zamijeniti novim (ili vratiti novac), u dogovoru s trgovcem.
Zastupnik je obvezan osigurati servis i rezervne dijelove i nakon isteka jamstvenog roka, ukupno do 5 godina od datuma kupovine. Jamstvo počinje danom kupovine.

Jamstvo

Jamstvo imaju svi električni uređaji i električni rezervni dijelovi ako su ugrađeni u ovlaštenom servisu. Jamstveni list i popis ovlaštenih servisera sastavni je dio jamstvenih uvjeta te se isporučuju uz proizvod. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme jamstvenog perioda.
Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava. Za netehničke proizvode račun je dokument kojim kupac ostvaruje svoja prava.

Putem web shopa www.papirus.hr kupcu je omogućeno naručivanje i kupnja većeg dijela asortimana proizvoda koji trgovac ima u ponudi. Navedene cijene su bez PDV-a. Cijene označene (*) prikazuju cijenu bez PDV-a za predračunsko (avansno plaćanje). Kupci iz 1. skupine kupaca ovih uvjeta ostvaruju pravo na popust za predračunsko plaćanje od 8% te jednokratni popust ovisno o visini iznosa narudžbe a uvažavajući sljedeće uvjete:

- za vrijednost narudžbe veću od 1.500,00 HRK popust je 3%
- za vrijednost narudžbe veću od 3.000,00 HRK popust je 5%
- za vrijednost narudžbe veću od 7.000,00 HRK popust je 8%
- za vrijednost narudžbe veću od 10.000,00 HRK popust je 10%

Popust za predračunsko plaćanje i jednokratni popusti se zbrajaju.

Svi proizvodi u kategorijama Računala i Pisači (uključujući i podkategorije) već imaju uključen maksimalan popust od 8% te ne uključuju dodatne jednokratne popuste. Valuta je hrvatska kuna (HRK).

Trgovac se obavezuje održavati web sjedište u skladu s dobrom ekonomskom praksom i u maniri dobrog gospodarstvenika, te nije odgovoran za kvalitetu internetske veze kojom kupac pristupa web sjedištu trgovca.

Naručivanje

Proizvodi se naručuju putem košarice i prilikom zaključena narudžbe kupac dobiva elektroničkim putem obavijest koja sadrži detalje o naručenim proizvodima i podacima za plaćanje i isporuku. Proizvod može naručiti samo registrirani korisnik. U slučaju da trgovac nije u mogućnosti isporučiti proizvod zato što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, trgovac će pismeno ili usmeno obavijestiti kupca koji može izmijeniti ili otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke. Odluči li se kupac otkazati narudžbu a istu je već platio, trgovac će kupcu vratiti uplaćen novac što je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje. Ako kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih manipulativnih troškova vezanih uz isporuku.

Minimalan iznos web narudžbe je 100,00 HRK.

Dostava

Opći uvjeti dostave

Dostava je uračunata u cijenu za minimalne narudžbe (iznos bez popusta i poreza) za sljedeća područja:

– za područje Splita u roku 24 h za narudžbe veće od 250,00 HRK
– do 20 km izvan Splita u roku 24 h za narudžbe veće od 500,00 HRK
– na otoke u roku od 48 h za narudžbe veće od 700,00 HRK putem trajekta odnosno broda uz uvjet preuzimanja robe na odredištu od strane naručitelja.
– za područje RH u roku 48 h za narudžbe veće od 1.000,00 HRK

Za narudžbe manje od navedenih dostavu vršimo uz naplatu i to:

– za područje Splita i okolice (do 20 km) *20,00 HRK
– za sva ostala područja RH *30,00 HRK
– za otoke *40,00 HRK

*u cijenu nije uračunat PDV.

Kupci koji imaju prethodno ugovorene uvijete kupovine imaju besplatnu dostavu bez obzira na lokaciju isporuke i vrijednost narudžbe.

Isporuke za područja koja su udaljena više od 20 km i za koja kupac plaća gore navedene iznose prilikom narudžbe se vrše ovlaštenom kurirskom službom.

Dostava će se izvršiti na adresu koju je kupac naveo prilikom zaključenja narudžbe.

Ostali uvjeti dostave

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.

U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera, koje je isti vratio web shopu www.papirus.hr bez isporuke kupcu i sl.) PAPIRUS GRUPA d.o.o. ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.

Plaćanje

Naručene proizvode i usluge kupac može platiti na jedan od sljedećih načina:

- Plaćanje po predračunu (avansno plaćanje odnosi se na plaćanje putem Internet bankarstva ili opće uplatnice) uplatom u pošti, banci, FINI

- Ugovorom o posebnim uvjetima (određeni partneri/kupci imaju prethodno ugovorene popuste i odgode plaćanja te im se isti prikazuju prilikom naručivanja proizvoda putem stranice www.papirus.hr)
* * Nakon ispravno popunjene narudžbenice trgovac partneru/kupcu dostavlja potvrdu narudžbe na e-mail adresu koju je kupac definirao prilikom registracije.

* * U slučaju preuzimanja robe na prodajnom mjestu, naručene proizvode nije moguće podići odmah po uplati, već za njih vrijede uobičajeni rokovi isporuke. Kupac prima dodatnu obavijest e-mailom da je njegova roba spremna za preuzimanje.

* * U slučaju da kupac robu namjerava platiti e-bankingom/virmanom, rok za uplatu je 3 dana. Nakon tog roka trgovac ne može garantirati stanje skladišta i dobavljivost naručenih artikala. Obrada narudžbe počinje teći od trenutka vidljivosti uplate na našem računu. Ako je uplata uslijedila nakon roka, a roba je raspoloživa, pokreće se postupak dostave.

Zamjena proizvoda/reklamacije/povrat

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:

- isporuka robe koja nije naručena
- isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
- ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima

Zamjena reklamiranog proizvoda

Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 7 (sedam) dana od primitka na adresu dostave. Tvrtka PAPIRUS GRUPA d.o.o. obvezuje se reklamirani proizvod zamijeniti istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cijenovnog i kvalitativnog razreda u roku od 30 dana od primitka zahtjeva. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima (kablovi, ispravljač, upute, baterije i sl.). Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog nestručnog priključivanja ili neprikladne upotrebe, strujnog udara i proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti. Nakon isteka roka od 7 (sedam) dana, reklamacija i popravak mogući su u ovlaštenom servisu.

Trgovac će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pismeno kroz web kontakt obrazac. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, trgovac će nadoknaditi kupcu njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom trgovca, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.

Otkazivanje ugovora (otkazivanje prodaje na daljinu)

Ugovor koji kupac sklapa s tvrtkom PAPIRUS GRUPA d.o.o. za veleprodaju proizvoda i usluga je
jednokratan ugovor o kupoprodaji proizvoda ili usluga koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od strane tvrtke PAPIRUS GRUPA d.o.o. te izvršenim plaćanjem od strane kupca, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi uvjeti sastavni su dio uvjeta i pravila poslovanja između web shopa www.papirus.hr i kupca.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno zadnjeg proizvoda iz narudžbe.
Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom linku.
Ugovor možete raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju.
U slučaju raskida ugovora svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora, u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.
Izravne troškove povrata robe kupac je obavezan snositi sam ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora a ukoliko proizvod ne može biti vraćen poštom na uobičajen način kupac se može obratiti tvrtci PAPIRUS GRUPA d.o.o. na broj telefona 021 460 406 ili mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. radi pribavljanja obavijesti o načinu vraćanja proizvoda. Kupac je sukladno Zakonu o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Vaša odgovornost detaljno je utvrđena pravilnikom koji možete vidjeti na linku. Prihvaćanjem ovih uvjeta, prihvatili ste i odredbe spomenutog pravilnika.
Pravo na jednostrani raskid ugovora Zakonom je isključeno u više slučajeva. Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći na ovom linku: Zakon o zaštiti potrošača

Trgovac se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva (uvećan za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun ) u roku od četrnaest (14) radnih dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora.

Isključenje prava na otkaz ugovora

Potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 79. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o ugovoru:

- o prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani prekid ugovora,
- o prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošačeve specifikacije, proizvoda izrađenog isključivo za potrošača ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju,
- o prodaji računalnih programa koje je potrošač otpakirao,
- o prodaji knjiga i drugih publikacija.

Rješavanje sporova

U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje Centru za mirenje. Eventualne sporove trgovac i kupac nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Splitu.

 

Katalog

Preuzmite naš katalog u PDF formatu.

Prijava u newsletter

Prijavite se u naš newsletter i primajte obavijesti o akcijama i popustima!

POMOĆ

Ukoliko u bilo kojem trenutku zatrebate pomoć, nazovite nas na telefon 

021/460-406, 021/460-407 

ili pošaljite mail na info@papirus.hr

Ukoliko imate primjedbu, sugestiju ili želju vezano uz izgled i funkcionalnost web shopa, molimo Vas da nam je pošaljete.

Svaki prijedlog ili sugestija su dobrodošli.